Whatsapp Destek ve Sipariş: 0 506 722 76 13

Sık Sorulan Sorular ve Cevapları

  • Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
  • Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
  • Kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
  • Kargo paketi hasar görmüş ürünlerde sorumluluk kargo firmasına aittir. Böyle ürünleri teslim almayın ve kargo firmasına tutanak tutturun. Kargo firması size teslim edemediği ürünleri firmamıza geri getirmek zorundadır.
  • İade süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.
  • Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için firmamızla iletişime geçin.
  • Giyim ürünlerinde; ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış, kullanılmamış, yıpranmamış, etiketleri çıkarılmamış ve yıkanmamış olmaları koşulu ile iade edilebilir.
  • Ürünler yukarıda ki iade koşullarına uymayan bir şekilde bize ulaşırsa, tarafınıza geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
  • Kurumsal fatura müşterilerinin iade faturası kesmektedir. İade faturası olmadan yukarıda ki koşullar sağlansa bile ücret iadesi yapılmaz. 
  • Firmamızla iletişime geçiniz. Ürünü iade etmek için iade koşullarına uyması gerekir. İade politikamızı okumak için tıklayınız.
  • İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
    • Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
    • Ürün iade şartlarına uygunsa 2 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
    • Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
  • İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
  • Bu mesajı aldıysanız bankanıza Alish tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
  • İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
  • Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
  • Satın aldığınız ürünün siparişini 16:00'dan önce verdiyseniz aynı günde eğer 16:00'dan sonra verdiyseniz ertesi gün kargoya verilir. Ertesi günün resmi tatil günü ve pazar günlerine rast gelmesi durumunda, bir sonra ki iş günü kargoya verilir.
  • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.
  • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünden takip edebilirsiniz.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Kargo firması ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

 Kargo firmaları resmi tatil günlerinde teslimat yapmamaktadır.

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız vardır.

  • Firmamızla iletişime geçin, eğer ürün kargoya verilmediyse değişiklik yapılabilir.
  • Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Bu durumda kargo firması ile iletişime geçiniz. 
  • İade kargo kodunun 7 günlük geçerlilik süresi vardır.
  • 7 günü geçerse eğer firmamız ile tekrar iletişime geçiniz. 
  • Ürün teslimatı üzerinden 15 gün geçmişse, tekrar iade kodu verilmez.
  • İadelerinizi iade kodu ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
  • Kargonuzu teslim ederken iade kargo kodunu belirtmeyi unutmayın.
  • İade kargo kodu almak için firmamızla iletişime geçiniz.
  • Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 15 gündür.
  • 15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.
  • 15 günlük iade süresi dolmamak koşulu ile satın aldığınız ürünü ücretsiz değiştirebilirsiniz. Ayrıca satın aldığınız ürünün iade politikasında belirtilen koşullara uyması gerekir. İade politikamızı için okumak için tıklayınız.